nila777

اشتراک گذاری مطالب

nila777

اشتراک گذاری مطالب

قرار التزام به عدم خروج از منزل یا محل اقامت

به استناد سایت حقوق کیفری دینا قرار التزام به عدم خروج از منزل یا محل اقامت از جمله قرارهای تامینی است که از سوی دادسرا صادر می گردد . مرجع قضایی با صادر کردن این قرار متهم را ملزم به حضور به موقع می کند و دادسرا با توجه به جرم ارتکابی در صورت لزوم قرار التزام به عدم خروج از منزل یا محل اقامت تعیین شده با موافقت متهم با تعیین وجه التزام از طریق نظارت با تجهیزات الکترونیکی یا بدون نظارت با این تجهیزات را صادر می نماید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قرار التزام به عدم خروج از منزل یا محل اقامت می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvalaw.com/web/articles/view/1922/قرار-التزام-به-عدم-خروج-از-منزل-یا-محل-اقامت.html

قرار نظارت مبنی بر معرفی متهم به مرکز یا نهاد معین

به استناد سایت حقوق کیفری دینا قرار نظارت مبنی بر معرفی متهم به مرکز یا نهاد معین یکی از تصمیمات یا قرارهایی است که مرجع قضایی برای حمایت از حقوق بزه دیده در نظر گرفته است تا دسترسی به متهم با سهولت بیشتری امکان پذیر گردد . این قرار بدین صورت است که بنا بر نظر قاضی باید متهم در زمان مشخص به مرکز یا نهاد معین که این مرکز یا نهاد همان واحد اجرای احکام و یا ضابطان دادگستری است ، معرفی شود . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قرار نظارت مبنی بر معرفی متهم به مرکز یا نهاد معین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvalaw.com/web/articles/view/1925/قرار-نظارت-مبنی-بر-معرفی-متهم-به-مرکز-یا-نهاد-معین.html

مهلت ثبت نام اظهارنامه مالیاتی

به استناد سایت حقوق تجاری دینا صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی باید حساب سود و زیان و درآمد خود را هر ساله در قالب یک اظهارنامه مالیاتی به اداره مالیات تسلیم کنند . برای ارسال این اظهارنامه ها مهلت مشخصی مطابق با قانون مالیات های مستقیم تعیین شده که در مورد اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت است . اشخاص حقیقی برای ثبت نام اظهار نامه مالیاتی 99 تا تاریخ 31 مرداد ما و اشخاص حقوقی تا 31 شهریور ماه فرصت دارند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهلت ثبت نام اظهارنامه مالیاتی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvalaw.com/web/articles/view/2027/مهلت-ثبت-نام-اظهارنامه-مالیاتی.html

زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه

به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا داوطلبان بعد از شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه 99 به دنبال اطلاع از نتیجه آزمون و مشاهده کارنامه خود هستند . این آزمون دو مرحله ای است و نتایج مرحله اول آن یعنی مرحله آزمون کتبی ، حدود یک ماه بعد از برگزاری آزمون منتشر می شود . نتیجه اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت قوه قضاییه ۹۹ یک ماه بعد از مصاحبه به اطلاع داوطلبان می رسد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvalaw.com/web/articles/view/2026/زمان-اعلام-نتایج-آزمون-وکالت-قوه-قضاییه.html

طلاق از طرف مرد و مراحل آن

به استناد سایت حقوق خانواده دینا به طور کلی طلاق هم می تواند از طرف مرد باشد و هم از طرف زن و مردان می توانند با مراجعه به دادگاه و دریافت گواهی عدم امکان سازش همسر خود را طلاق دهند . البته این امر مستلزم پرداخت تمام حق و حقوق قانونی زن و شرکت در جلسات مشاوره است . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلاق از طرف مرد و مراحل آن می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvalaw.com/web/articles/view/19/طلاق-از-طرف-مرد-و-مراحل-آن.html