nila777

اشتراک گذاری مطالب

nila777

اشتراک گذاری مطالب

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

به استناد سایت موضوعات حقوقی دینا بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند با استفاده از سامانه تامین اجتماعی به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به سوابق بیمه ای خود دسترسی پیدا کنند . بهتر است بیمه شدگان حتما در فواصل زمانی مشخص به منظور کسب اطمینان از واریز حق بیمه توسط کارفرما و جلوگیری از مشکلات احتمالی در هنگام بازنشستگی ، سوابق بیمه خود را مشاهده نمایند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvalaw.com/web/articles/view/2048/مشاهده-سوابق-بیمه-تامین-اجتماعی.html

سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی tamin.ir

به استناد سایت حقوقی دینا سامانه بیمه تامین اجتماعی برای دسترسی آسان تر بیمه شدگان و کارفرمایان به خدمات سازمان تامین اجتماعی طراحی و راه اندازی شده است . برای ورود به این سامانه لازم است آدرس tamin.ir را در مرورگر اینترنتی خود جستجو کرده و خدمت مورد نظر خود را از قسمت میز خدمت انتخاب کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی tamin.ir می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvalaw.com/web/articles/view/2046/سامانه-سوابق-بیمه-تامین-اجتماعی-tamin.ir.html

مسئول پرداخت هزینه دادرسی کیفری

به استناد سایت آیین دادرسی دینا بر اساس قانون آیین دادرسی کیفری مسئول پرداخت هزینه های شکایت کیفری شاکی است اما بسیاری از هزینه ها را قوه قضایی پرداخت خواهد کرد از جمله : هزینه انتشار آگهی ، ایاب و ذهاب گواهان ، حق‏ الزحمه کارشناسان ، مترجمان و پزشکان و سایر اشخاصی که به تشخیص مقام قضائی احضار می شوند مگر اینکه این اقدامات بنا به درخواست شاکی باشد که موظف به پرداخت این هزینه ها می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسئول پرداخت هزینه دادرسی کیفری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvalaw.com/web/articles/view/1842/مسئول-پرداخت-هزینه-دادرسی-کیفری.html

مصونیت در قانون

به استناد سایت آیین دادرسی دینا یکی از مصادیق موانع تعقیب دعوای عمومی بر طبق قانون ، مصونیت می باشد مصونیت ماهوی خود به دو دسته مصونیت پارلمانی و مصونیت سیاسی تقسیم می شود که مصونیت سیاسی اعم از مصونیت ماموران سیاسی و ماموران کنسولی است . منظور از مصونیت پارلمانی نیز ایمن بودن و مصون بودن نماینده مجلس از تعرض و تعقیب قضایی می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مصونیت در قانون می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvalaw.com/web/articles/view/1843/مصونیت-در-قانون.html

اشخاص دارای حق اعتراض به آرای کیفری

به استناد سایت حقوق کیفری دینا تجدیدنظر خواهی ، فرجام خواهی و اعاده دادرسی از جمله راه های اعتراض به آراء صادره از سوی دادگاه ها می باشد . اشخاصی که می توانند به حکم یا رای دادگاه اعتراض نمایند یا اشخاص دارای حق اعتراض بر طبق قانون آیین دادرسی کیفری تعیین شده اند که در اغلب جرایم محکوم علیه یا وکیل و نماینده قانونی او ، شاکی  یا مدعی خصوصی یا وکیل یا نماینده قانونی آنان و همچنین دادستان حق اعتراض به حکم دادگاه کیفری را دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اشخاص دارای حق اعتراض به آرای کیفری می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvalaw.com/web/articles/view/1886/اشخاص-دارای-حق-اعتراض-به-آرای-کیفری.html