nila777

اشتراک گذاری مطالب

nila777

اشتراک گذاری مطالب

بازگشت ساعت معاملات بورس به روال سابق

به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل بورس تهران به نقل از معاونت بازار، به اطلاع کلیه سرمایه گذاران محترم و شرکت های کارگزاری می رساند، زمان بندی جلسات معاملاتی کلیه صنایع، اوراق با درآمد ثابت، اوراق مشتقه و صندوق های قابل معامله در بورس تهران، از مورخ 1399/06/01 طبق روال پیشین از ساعت 08:30 تا9:00 صبح سفارش گیری و از ساعت 9:00 تا 12:30 زمان انجام معاملات پیوسته خواهد بود.

منع : بازگشت ساعت معاملات بورس به روال سابق

در ادامه بخوانید: تغییر کارگزاری بورس

لغو عرضه اولیه غکورش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیر عملیات بازار، پیرو اطلاعیه شماره 78104 / 181 مورخ 26 / 05 / 1399، عرضه شرکت صنعت غذایی کوروش باتوجه به شرایط بازار، در تاریخ 29 / 05 / 1399انجام نخواهد شد.


منبع : لغو عرضه اولیه غکورش

دانلود برنامه تامین اجتماعی من

به استناد سایت حقوقی دینا سازمان تامین اجتماعی به منظور تسهیل دسترسی و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ، نرم افزاری را برای استفاده در تلفن همراه طراحی و راه اندازی کرده است . تمامی کاربران اعم از بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران با دانلود و نصب نرم افزار تامین اجتماعی من می توانند هر لحظه به تمامی امکانات دسترسی داشته باشند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانلود برنامه تامین اجتماعی من می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :



www.heyvalaw.com/web/articles/view/2071/دانلود-برنامه-تامین-اجتماعی-من.html




مرجع صالح رسیدگی به جرائم اتباع بیگانه در ایران

به استناد سایت آیین دادرسی دینا با توجه به این اصل که هر جرمی مستوجب مجازات است دادگاه های کیفری ایران صلاحیت رسیدگی به جرایم ارتکابی بیگانگان در ایران را دارند و اگر جرمی نسبت به اتباع بیگانه در محدوده جغرافیایی ایران ارتکاب یابد باز هم دادگاه های ایران صلاحیت رسیدگی به جرم را دارند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرجع صالح رسیدگی به جرائم اتباع بیگانه در ایران می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :




www.heyvalaw.com/web/articles/view/1836/مرجع-صالح-رسیدگی-به-جرایم-اتباع-بیگانه-در-ایران.html

عرضه اولیه تمدن


 مدیر پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در گفت و گو با همفکران آخرین وضعیت عرضه اولیه تامین سرمایه تمدن در بورس را اعلام کرد. قهرمانی با اشاره به اینکه پذیرش این شرکت در بورس تکمیل شده است، گفت: به زودی نماد تامین سرمایه تمدن در بورس درج خواهد شد.
وی در خصوص زمان عرضه اولیه این شرکت نیز گفت: بعد از درج نماد در بورس ، ظرف دو الی سه هفته آینده عرضه اولیه این شرکت انجام خواهد شد. بانک شهر به عنوان سهامدار 40 درصدی تامین سرمایه تمدن ، از مهمترین سهامداران این مجموعه است.

منبع : عرضه اولیه تمدن

در ادامه بخوانید: عرضه اولیه